Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів» .

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється з участю покупця.

Умови повернення товарів належної якості

Повернення або обмін товару здійснюється у разі якщо товар не був у використанні та упаковка не пошкоджена. Усі транспортні витрати оплачує покупець. Безповоротна комісія магазину складає дванадцять відсотків. Обмін чи ремонт товару відбувається після встановлення сервісним центром причин несправності у разі виявлення заводського браку. При механічних пошкодженнях та неправильному використанні товару послуги сервісу платні. Роз’яснення: -Товарний вид: Товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Не можна пошкоджувати ці елементи упаковки! Також повинні бути відсутні потертості та подряпини на виробі. -Не використовувався: Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за замовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні, може наш менеджер із прийому товару. -Пломби, ярлики та розрахункові документи: Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі, магазин так само може скористатися правом відмовити клієнту за порушення цього пункту. Вимоги покупця, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо недоліки товару виникли через порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну .

Усі результати пошуку